jueves, 19 de marzo de 2009


2. Triar un parell dels ítems de l’apartat 1.6 C i comentar-los basant-se en exemples reals extrets dels propis mitjans de comunicació.

3. Les audiències construeixen el significat dels mitjans.

N’és un exemple clar la televisió. L’audiència és la qui decideix quin programa és el més vist, és el que més agrada i quin no. Després, les cadenes de televisió fan un recompte de tant per cent de persones que l’han vist. Aquests resultats es poden consultar en els diaris gratuïts, secció televisió.

4. Els mitjans tenen implicacions comercials.

La televisió és un mitjà que es mou gràcies als diners. Diners que guanyen emetent anuncis publicitaris. Un exemple clar és el canal cuatro, concretament el programa “ el hormiguero”, on van treien productes comercials perquè la gent els compri. I es que com ja he comentat anteriorment, les indústries dels mitjans generen molts diners i moltes vegades el consumidor no n' és conscient.

No hay comentarios:

Publicar un comentario