jueves, 5 de marzo de 2009

Presentació

Benvinguts al meu Bloc.

Em dic Tania,sóc estudiant de tercer de la facultat i actualment estic realitzant una beca a l'EBM L'Arquet de Barcelona. Faig de mestra complementària i la meva tasca és passar per totes les aules ajudant a la resta de companyes en moments que ho necessiten. Un gran avantatge és que conec a tots els nens de l'escola i puc observar les diverses activitats que realitzen, entendre la manera de treballar de cada mestra, ser conscient de les tasques que s'han de dur a terme fóra de l'aula, etc.

D'altra banda, he escollit aquesta assignatura per ampliar els meus coneixements previs sobre les Noves Tecnologies i com aquestes desenvolupen un paper fonamental als centres educatius.

1 comentario:

  1. Hola Tania, em sembla que en comptes de "Benvolguts al meu bloc" hauria de ser "Benvinguts", oi?

    ResponderEliminar